ACCORDEONLES HOF VAN TWENTE

Accordeonles aan Muziekschool Hof van Twente of particulier gegeven door Annemarieke van der Ploeg

Accordeonles / Accordeon leren spelen in Hof van Twente @ Annemarieke van der Ploeg.

KOm naar: Goor, Delden, Markelo, Holten, Diepenheim, Lochem, Laren, Stokkum, Neede, Barchem, Bentelo, kortom Accordeonles in heel Hof van Twente.



Accordeonles

Call Us

(placeholder)
(placeholder)

Accordeonschool Formant

Markelo

Goor

Hengevelde

Delden

Missie & Visie

'Wat wil ik bereiken? Waarom geef ik eigenlijk accordeonles en waar ligt mijn focus? Hieronder kan je het lezen. Kijk maar snel verder šŸ˜‰'.

Inleiding

Missie

Focus:

De accordeonschool biedt een breed scala aan leerwegen, lesmateriaal, kennis van ontwikkelingsprocessen en studietechnieken aan, welke in overleg afgestemd worden op de leerling.

Doelgroepen:

Binnen de accordeonschool is de kennis aanwezig van leer- en ontwikkelingspsychologie. Hiermee kunnen diverse doelgroepen een passende leerweg inslaan, die volledig is gevormd naar de individuele mogelijkheden.

Effectiviteit:

De ontwikkeling van Leerstrategieƫn staat hoog in het vaandel binnen de Accordeonschool. Door leerlingen al in een vroeg stadium effectief te laten werken, worden de resultaten van de inzet zeer snel tastbaar.

Breed en gericht:

De Accordeonschool werkt zowel structureel als projectmatig, waardoor er voor diverse doelgroepen ontwikkelingsmogelijkheden zijn. Belangrijk binnen de Accordeonschool is dat de leerling zich, op welk niveau dan ook individueel inzet, open staat om te leren en zich aan de gemaakte afspraken houdt.

Visie

De visie van de Accordeonschool is om voor iedere leerling of deelnemer, op ieder niveau wat van toepassing is, de hoogst haalbare ontwikkeling mogelijk te maken, waarbij het verbreden van het referentiekader een belangrijke rol speelt. Het uitgangspunt is om laagdrempelig het instrument bereikbaar te maken voor alle doelgroepen.



Naast leerlingen is het ook belangrijk om te kijken naar het werkveld:

De accordeonschool staat voor kennisdeling en professionalisering binnen het vakgebied. Als docent betekend dit in de praktijk dat actuele kennis van het werkveld en randgebieden is een basisvoorwaarde is.